Przejdź do treści
Przejdź do stopki

INFORMACJA NT. REALIZACJI OPERACJI WŁASNEJ  

OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY

Treść

W ramach realizacji operacji własnej pn. „Promocja obszaru Stowarzyszenia LGD Brama Beskidu poprzez podjęcie działań warsztatowo – promocyjnych (udział w wydarzeniu promocyjnym oraz warsztatach edukacyjnych) z wykorzystaniem lokalnych produktów Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama Beskidu” podjęło działania promujące ukierunkowane na budowanie wizerunku obszaru LGD, jako posiadającego bogatą gamę atrakcji turystycznych i produktów lokalnych.

 

Operacja, realizowana na terenie Chorwacji, w której wzięli udział m.in. przedstawiciele producentów produktów lokalnych, organizacji z branży turystycznej oraz władz lokalnych, obejmowała udział w wydarzeniu promocyjnym, jakim był Good Food Festival, a także udział w warsztatach edukacyjnych związanych z lokalnymi produktami.

 

Podjęte działania polegały na wymianie doświadczeń i informacji z partnerami zagranicznymi w zakresie sposobów pozyskiwania i wytwarzania produktów regionalnych, procesu produkcji, w zakresie działania lokalnej branży turystycznej oraz metod promowania lokalnych produktów i obiektów turystycznych, a także w zakresie promocji gotowego produktu.

1830430